středa 28. března 2012

You can do anything

Tričko s Janis Joplin, můj nejmilejší úlovek !!
A ano, jen já si mohu v takovém větrném dni vzít sukni :D

 Roberta

19 komentářů:

  1. skvělé!!
    ty brýle semi strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. no jako jednou jsem si do větru vzala sukni a kdybych šla dýl než pět minut, tak asi celý svět pozná, že jsem měla zrovna růžové kalhotky :D byla to takový ta hodně vlající a absolutně nešla udržet..:D
    a sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaawhhh Janis?!! <33 Miluju to tričko a miluju tebe :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja miluju tebeeeee. peace love and empathy :D !!!

      Vymazat
  4. ja som si minule tiez vzala, ved co z okna to vyzeralo jak vanok prijemny. ale cely den som tak kliala :D a ty aj Roberta ste uplne najkrajsie ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha. jsem fakt rada ze v tom nejsem sama :D
      dekujeme ♥

      Vymazat
  5. na te spolecne fotce vypadáte skvěle!))
    jojo,sukně jsou chvilkama trochu zlo, a nebo spíš ten vítr,protože sukním co přece za vinu dávat nemůžeme))

    OdpovědětVymazat
  6. <3 Tajně doufám, že Tě někdy v Radotíně potkám. Úžasná, úžasná, úžasná, zase Ti to tak strašně sluší Misho. A nejlepší je ta košile na poslední fotce :)

    OdpovědětVymazat
  7. to triko ti neskutečně závidím!

    OdpovědětVymazat
  8. Ooo to triko! chceeem chceeeem!

    OdpovědětVymazat
  9. ach ste pekné a ako keby z iného sveta, veľmi sa mi to páči :)

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful outfit, you are so pretty!
    Please check out my blog when you have time, thanks so much!
    JustTututiny

    OdpovědětVymazat
  11. tvůj styl mě čim dál tím víc dostává, fakt super! já bych na to odvahu neměla...

    OdpovědětVymazat