čtvrtek 8. března 2012

Look at my outfit. My granny would be proud.

Čtu Sophiinu volbu, miluju "Půlnoc v Paříži" a postavila jsem "Empire state building" (puzzle of course), ukázala bych vám fotku, ale po dostavení mi zbylo cca šest dílků (něco je špatně :D)

(sako, blůza, šortky - Radotín, punčochy - F&F, boty - Humanic )




My top 3 songs at the moment.








16 komentářů:

  1. zbylo mi šest dílků :D
    skvělý, hlavně šortky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano :D nejspis chyba v matrixu !!!
      a dekujii !!

      Vymazat
  2. slušííí!!:)
    a jak ti mohly zbýt dílky?:DD to je divnýýý! a půlnoc v paříži je the best ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  3. A já miluju Tebe <3 Jseš tak inspirativní, úžasná, vtipná a krásná ! A Tvá oblíbená hudba mi vyráží dech !

    OdpovědětVymazat
  4. já tě miluju :D A ta muzika! Neee, že bych zrovna tyhle tři kapely milovala .. :D

    OdpovědětVymazat
  5. haha:D tak to nevim jak se ti mohlo povést:) sluší ti to:)
    http://viviifash.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten tvůj outfit a ta songa od The Kooks, bezchybný!

    OdpovědětVymazat