sobota 4. února 2012

High waisted pants

Ok, toto je nejspíš druhý post, ve kterém mám na fotce kalhoty. Dlouho jsem měla vůči kalhotám averzi. Hlavně proto, že mi byly nepříjemné a celkově se mi nelíbily. Ale od té doby, jsem si oblíbila kraťasy a sukně s vysokým pasem, jsem si zamilovala i kalhoty. Jenže jsem nemohla dlouho žádné najít. První kalhoty které jsem tu měla jsou (tyhle), nakonec se znich po delším váhání staly kraťasy :D.
Nechci se pořád opakovat, ale právě v Radotíně jsem našla tyhle skvělé, sametové kalhoty. Miluju na nich, že nejsou úplně uplé, takže jsou nejvíc pohodlné. Jediné, co mi a na nich vadí je to, že nohy v nich vypadají širší, než ve skutečnosti jsou :D
Tričko s Michaelem jsem si půjčila (na dobu neurčitou) od Vell. (děkuji, děkuji, děkuji !!).
Sako je ze second handu a boty po mamce.
:)



20 komentářů:

  1. ach ♥ ja ta doslova žerem !! uzasnaaa!

    OdpovědětVymazat
  2. super nohavice :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. na tobě se mi to neskutečně líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. neskutečně ti to sluší ! :))

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsi božská. mojí mámě tohle triko určitě neslušelo tak, jako tobě. tohle korunuju na můj nejoblíbenější tvůj obleček! jsi neskutečná

    OdpovědětVymazat
  6. wow neskutecna trikrat za sebou. ja vas miluju :D
    danke danke !!

    OdpovědětVymazat
  7. ježiiš ty jsou skvělý jak jsou sametový hned bych je pohladila:D

    OdpovědětVymazat
  8. aj rozsirena v nich vyzeras dobre :)

    OdpovědětVymazat
  9. strašně ti to sluší.:)
    ale já sama bych v tom vypadala divně.:))
    PS:sleduju tě.)

    OdpovědětVymazat
  10. wow, vypadáte úplně jinak, ale úplně žúžově!

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím s Natuš. na sebe bych si to nevzala, ale tobě to nehorázně sluší.:)
    http://style-by-em.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Chcem nový článek, queen of retro style! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to opravsu dost dobře!!
    Zamilovala jsem se do toho saka a do tebe (čistě platonicky) :D

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. máš v nich nohy v pohodě prosimtě!:D:))) A mají nejlepší materiál jee))

    OdpovědětVymazat