středa 18. ledna 2012

This magic moment

Košile s páskem a sakem, další moje oblíbená kombinace !!
Nejvíce mě teď inspiruje postava Hilary Banks ze seriálu Fresh Prince. Škoda jen, že na internetu není více jejích fotek, abych vám ukázala outfity, které se mi na ní nejvíce líbí ( možná někdy udělám screenshots :)).
Hlavně doufám, že jste si užili víkend. Já skvěle. V sobotu jsem se zcela náhodou potkala s Lucy na koncertě v Matrixu. Udělaly jsme pár fotek a jednu z nich najdete v dnešním postu. :)
I když je všední den, stejně se dnes chystám do HRC na koncert. Jen doufám, že zítra ráno vstanu :D
Mějte se krásně ♥!!
[Košile, sako - Secondhand, Sukně - Tally Weijl, Boty - Humanic]



14 komentářů:

  1. ta poslední je super a celý outfit je zase povedený!

    OdpovědětVymazat
  2. V tom Matrixu ti to strašně slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  3. si jednička! btw tie boty som si skusala ale moje nohy nemali vobec v laske, nevedela som v nich chodit ake boli neprijemne, ale asi mam inu labu ako ty :)

    OdpovědětVymazat
  4. paci sa mi to sacko

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  5. kosile a sukne dohromady hrozne moc supeer!))
    wake upp!)))

    OdpovědětVymazat
  6. Uplne skvele sako!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. ta košile s páskem je vážně senzační, s Lucy vám to moc sekne))

    OdpovědětVymazat
  8. black and white, nesmrtelná klasika, pěkné!

    OdpovědětVymazat
  9. to sáčko nemá chybu a v kombinaci sblůzkou...paráda!

    https://www.facebook.com/pages/Second-hand-with-love/236387116459706

    OdpovědětVymazat