neděle 13. listopadu 2011

Vampires

Zamilovala jsem si hru Dead Island, banánové mléko & manželovo tričko s Angelem ( upírský bójfrend od Buffy ).
Co mě ale naopak odpuzuje, jsou seriály typu: upírská chůva na hlídání. (Like what the hell? Chybíš mi Angele.)
Jinak opět přihazuji odkaz na náš blog, na který jsem dávala odkaz pár postů zpět. A to hlavně proto, že se k nám přidala nádherná Violetta !! Takže link tutu.




12 komentářů:

  1. super fotky. ten seriál som videla a nič moc no :)

    OdpovědětVymazat
  2. násherná jsi tu sweetie.
    Buffy jsem dřív taky úplně žrala, měla jsem ráda toho blonďatýho

    OdpovědětVymazat
  3. Bobíka taky miluju! ale spíš čokoládovýho:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky. Máš krásný vlasy-závidim)). A ta bílá košile je skvělá :).

    OdpovědětVymazat
  5. jsi k sežrání! to můj upír no 1 je Damon, hihi :D
    fakt super fotky;)) ♥

    OdpovědětVymazat
  6. angel je nejlepší a vždycky bude! jsi kočka :)

    OdpovědětVymazat
  7. ▲Tyna: uaa souhlasim s tebou !! Damon !!

    holky moc dekuju !!!

    OdpovědětVymazat