úterý 22. listopadu 2011

Polka dots

 Momentálně  moje nejoblíbenější mikina (z Ratodína), kraťasy jsem koupila už v létě v jednom skvělém sekáči v Mělníku (za úpravu děkuji Vell).

18 komentářů:

  1. aaah jsem ráda, že ti ty kraťasy tak sluší. a já vůbec totálně ADORE tenhle outfit. nejlepší.
    a děkuj babičce, já ti to jenom přinesla :D

    OdpovědětVymazat
  2. celé skvelé! bodky s fialovou v kombinacii!!!

    OdpovědětVymazat
  3. pekne zladené ;))

    http://ellwira.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Misho, jak jezdíš do toho Radotína, nezahlídla jsi tam náhodou nějakej zelenej kabát, takovej ten klasickej, delší? Sháním něco jako hráškovou zeleň, či tak něco. Vždycky se divím, co tam vyhrábneš za bezva věci, například tohle fialový puntíkatý, to je ta nejlepší mikina na světě! Asi tam mají spoustu takových věcí, viď? Potřebovala bych ještě nějakej dost vytahanej velkej svetr.. v nějakých dobrých barvách. Ale pro začátek ten kabát, kterej sháním už několik let. Jako samozřejmě bych se tam koukla klidně sama, ale nevím, kde to je a mám to tak trochu z ruky. A pardon, že jsem se tak rozepsala.

    OdpovědětVymazat
  5. I am Unicorn: abych pravdu rekla, tak takovy jsem tam vubec nevidela :( jsou tam spis hodne casto bundy a pak balonaky, ale sem tam na kabat narazis. A svetry jsou tam skoro rozebrane, ale zitra se tam nejspis pojedu podivat, tak bych se ti po tom kabatu mrkla :) mam na takove veci stesti, protoze nikdo normalni si je tam asi nekoupi :D a dekuju mooc !!

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo.. on i ten baloňák by nebyl špatnej, nebo nějaká větší bunda. Líbí se mi ta tvoje tyrkysová :-D Něco na ten způsob bych taky chtěla. Tady je to se sekáčema hrozný. Maj tam naprosto příšerný věci a hlavně docela drahý. Takže celkem na prd :-/

    OdpovědětVymazat
  7. I am Unicorn: odkud jsi ? prijed a pojedeme spolu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Z Chotěboře. Kousek od Havlíčkova Brodu :D Ale jako jela bych se tam podívat. Tak se můžem domluvit, až budou třeba nějaký prázdniny, nebo tak :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ach jo ja uz ani neviem co ti napisem , ty si vzdy taka inspirativna a originalna ♥ fialove bodky

    OdpovědětVymazat