pátek 25. listopadu 2011

Leather shorts

Nedalo mi to a musela jsem vám ukázat mojí další kombinaci s novými high waisted leather shorts. Tyto kraťasy se snad hodí úplně ke všemu !!!

Chtěla bych vám moc a moc poděkovat za všechny vaše komentáře. Neuveřitelně moc si jich vážím !!!

12 komentářů:

  1. seš krásně namalovaná! :) já bych umrzla!

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo z toho je mi takova zima normalne se tresu!

    OdpovědětVymazat
  3. teda :D a mne je v tom zrovna takove teplo !!

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsou parádní! a ta vesta je krásná.)

    OdpovědětVymazat
  5. ty vyzeráš vždy tak neskutočne úžasne!

    OdpovědětVymazat
  6. prosím, prosím prozdradíš mi jak se dopravit do toho úžasného sekáče v Radotíně? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Káťa: to musis sednout na metro a vystoupit na smichovskem nadrazi a ted si nemuzu vzpomenout jake je cislo autobusu :D ale stanice tam se jmenuje: Nadrazi Radotin :)

    OdpovědětVymazat
  8. já bych ty skovsty z tebe všechny strhala ! .DD:)
    slusí ti to moc moc!)

    OdpovědětVymazat