čtvrtek 6. října 2011

Wind

( Svetr - Secondhand, sukně - Tally Weijl, cross - z pouti :D )

Začala jsem číst Utrpení mladého Werthera.  Zatím hltám jednu stránku za druhou..

A zajímalo by mě, co zrovna čtete vy? :)

15 komentářů:

  1. Jedna z najlepsich knih ake som citala ! Skvela volba.

    OdpovědětVymazat
  2. ja jsem si zrovna dneska pujcila knížku od Ann Granger ,píše detektivky a dobře se čtou :)

    OdpovědětVymazat
  3. svetrík je úžasný! :)

    ja som akurát dočítala poviedky řízkari :) podľa mňa vcelku fajn..

    OdpovědětVymazat
  4. tohle vypadá božsky!
    zrovna nic , včera jsem dočetla ale chytám se na nějaké detektivky

    OdpovědětVymazat
  5. Neuveritelny sveter..tak slintam!!
    Werthera som citala este na strednej v ramci povinej cetby, vtedy som bola prekvapena ze keby tie knizky ucitelia vedeli inak podat a navnadit na ne, tak by si to precitalo vela ludi :-) je to ozaj dobra knizka. aktualne necitam nic, som rada ak si sadnem sem alebo k casopisu..no v zime vzdy pride to obdobie a ja budem lovit po nejakych pokladoch.. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. skvelý sveter! ...ja som teraz začítaná do strašidiel od chucka palahniuka :)

    OdpovědětVymazat
  7. já čtu zrovna memento od johna, a na tuhle se taky chystám:)
    super fotky, sekne ti to:))

    OdpovědětVymazat
  8. krasny krasny krasny super fotkyy! :))
    Ja momentalně čtu knížku o Ženách v umění v 20 a 21století kvůli příjmačkám, takže taky docela pohoda. Ale mohlo by to být i lepší!:D:)
    A knížku si zapisuju a těším se až si ji koupim!)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni Werther na toho se taky chystám, musíš pak dát info jaké to podle tebe bylo. Jinak jsem teď dočetla Golema od Meyrinka a prokousávám se knížkou Moc podvědomí od Murphyho ;o)
    Jinak musím říct, že se mi líbí, že jsi naprosto svá a jedeš si svůj styl;o)tak to má být
    wonderlandandme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. no jasně, zase jsi skvělá :). a ten svetr je super. sluší ti

    OdpovědětVymazat
  11. Nesnesitelná lehkost bytí. Čtu už podruhé. :)

    OdpovědětVymazat
  12. bomba svetr ;)... právě jsem zavalena knížkama do školy :D... ale krom toho čtu a můžu doporučit Všechno je definifivní od Stephena Kinga... nedoporučuji jinak krásnou knížku Mrtvé duše od Gogola, tak nějak jí něco chybí :D... a jinak doporučuju knížku, kterou čtu a budu číst celý život, mou životní lásku- A uzřela oslice anděla od Nicka Cavea ;)

    OdpovědětVymazat
  13. bombovej svetr, skvěle zkombinovanej! Čtu Toma Sawyera, což je asi uplně jiný soudek kávy :D

    OdpovědětVymazat