sobota 22. října 2011

My movie fashion inspirations

Už od základní školy pro mě byly filmy velkou inspirací, hlavně co se týče módy (byla jsem velká fanynka dvojčat Olsenových :)). Tak vám představuji pár mých nejoblíbenějších. Doufám, že vás nějaký zaujme a také inspiruje. :)

Romy and Michele

Poison Ivy
Don't tell mom the babysitter's dead
Modern girls
Desperately seeking Susan
Valley girl
Velvet Goldmine
Ghost world
Pretty in pink
Sid & Nancy
Control

14 komentářů:

  1. zrovna jsem sháněla nějaké dobré filmy )))

    OdpovědětVymazat
  2. o existenci filmu Pretty in Pink jsem donedávna neměla ani tušení, až jsem ho objevila na tomhle skvělym filmovym blogu
    http://mermaidens.blogspot.com/2011/10/fashion-in-film-pretty-in-pink-1986.html

    OdpovědětVymazat
  3. sid & nancy vypadá hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. jezis hrozne moc skvelej výběr ! uplna nostalgie!))

    OdpovědětVymazat
  5. Do čtvrtka jsem doma nemocná! takže si mi tímto postem udělala super radost:D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Olsenkám som tiež fandila!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. miluju takovýhle filmy!! super fotky:)

    OdpovědětVymazat
  8. niektoré som videla,niektoré kuknem ešte :)

    OdpovědětVymazat