sobota 8. října 2011

90s in my blood

Dneska jsou Hurts a já mám depresi, že tam nebudu.
Ale chci vám moc poděkovat za knižní inspirace. :)

12 komentářů:

  1. ty boty! a vůbec, jsi úžasná

    OdpovědětVymazat
  2. skvělá kabelka :) líbí !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z Hurts mam úplně stejnou depku :( Jsou nej...
    wonderlandandme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. vypadáš úžasně!!:)
    pročs tam nešla? bylo to skvělý, zrovna jsem o tom publikovala článek.) ach.. <33

    OdpovědětVymazat
  5. ▲Tyna : protoze jsem to nejak odkladala, az jsem si nakonec zapomnela koupit listek :(
    posli odkaz na clanek prosim prosim :)

    a vsem moc dekuji !!

    OdpovědětVymazat
  6. http://tynasjotter.blogspot.com/2011/10/hurts-lucerna-music-hall.html

    :)) ono se dalo i na místě koupit no, ale chápu;))

    OdpovědětVymazat
  7. ▲Tyna: dekuji vecer si ho prectu :)
    jsem si i dokonce zapomnela nasetrit na listek :D takze tak..

    OdpovědětVymazat
  8. YES!! Ta s tou bublinou je mega boží!))
    jsi nejskvělejsi!)
    A Hurts mrzii mrzii

    OdpovědětVymazat
  9. wow those leather shorts are awesome! love the feel of this blog, now following :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat