pátek 16. září 2011

Material Girl

Madonna by byla hrdá, že ji propaguji na veřejnosti.




17 komentářů:

  1. na tom tvým tričku vypadá madonna nejlíp, co kdy vypadala. to je fakt.

    OdpovědětVymazat
  2. tady jsi krásná , a madonna taky!

    OdpovědětVymazat
  3. oh i seriously love your boots!!! and that shirt is amazing :)

    OdpovědětVymazat
  4. to hej :) a hlavne aj v takej peknej košeli :)

    OdpovědětVymazat
  5. super outfit! sekne ti to, a máš skvělý vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  6. ty boty jsou skvělý, hned mi prozraď odkud jsou! :)

    OdpovědětVymazat
  7. já se připojuju k pavlíně, taky se mi hrozně líbí a jsem zvědaváá!

    OdpovědětVymazat
  8. opäť krásna a krásny outfit!

    OdpovědětVymazat
  9. Looooove your shoes !
    http://selenite.weebly.com

    OdpovědětVymazat
  10. super triko! aj ako celok sa mi to páči :)

    OdpovědětVymazat