sobota 3. září 2011

It doesn't matter who's wrong or who's right



Ve chvílích jako je tahle, jsem v depresi, že nejsem malá a nemůžu nosit toto tričko ! :D


11 komentářů:

  1. týjo, máš nejlepší blog, kterej jsem za poslední dobu viděla ♥!

    OdpovědětVymazat
  2. jéžiis, dej mi hoo, mě bude, já jsem totiž ultramalá ! :DD)))
    parádní název, a parádní outfit ))

    OdpovědětVymazat
  3. PookeBoop♥: ono to tu neni videt, ale to tricko je tak na petilety dite :D

    dekuji za komenty !!

    OdpovědětVymazat
  4. ale zato môžeš nosiť kopu iných úžasných vecí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to :)


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. prečo by si ho nemohla nosiť?:D
    opäť krásny outfit :)!

    OdpovědětVymazat
  7. Tady ti to mega sluší!
    a konečně zase víc přispíváš :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak tá vestička ti riadne pristane :)

    OdpovědětVymazat
  9. super outfit jako vždy!
    a ta vestička je néj

    OdpovědětVymazat