pátek 19. srpna 2011

Back

Po necelém týdnu se opět hlásím :). Opět jsem tento týden trávila na chalupě. Vůbec se mi nechtělo jet domů, protože hned než nám jel autobus, začala tam pouť, kde hráli vypalovačky z Discopříběhu 2 (jsem pyšná držitelka soundtracku na vinylu :D).
Na sobě mám další šortky z Radotína. Pamatuji, jak jsem se ještě nedávno obávala, že nebudu mít ani jedny šortky s vysokým pasem a teď už mám asi osmery :D tralala..
Zítra se těšte na outfit post s tou nejlepší bundičkou ever.



9 komentářů:

  1. tady mšá naprosto úžasnou barvu vlasů! wohoou
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    OdpovědětVymazat
  2. ta druhá je jednoduše perfektní !

    OdpovědětVymazat
  3. stretnúť ťa na ulici, zamilujem sa!

    OdpovědětVymazat
  4. SLUSI TI TO MOC!
    Pouť je nejelpsi!.)

    OdpovědětVymazat
  5. no môžeš byť na fotkách taká krásna a mať vždy taký skvelý outfit?! zjavne môžeš! sakra :D

    OdpovědětVymazat