sobota 16. července 2011

Youth gone wild

Už jsem zase tu !!
Odjela jsem si na pár dní na Masters of Rock. A bylo to skvělý, jak jinak.
A nebyla bych to já, kdybych si nekoupila tričko s kapelou - Skid Row. Kapela Skid Row vlastně může za můj název blogu. Youth gone wild je moje nejoblibenější píseň od nich link .


8 komentářů:

  1. achh to tričko je super! slušííí ti tooo

    OdpovědětVymazat
  2. Ej triko hej!
    http://mumsaidicould.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. ta první je prostě perfektní !
    triko je mega

    OdpovědětVymazat
  4. no ale ta písnička je tak až mnoc inspirující že se ti ani nedivim .

    OdpovědětVymazat
  5. super si na tej fotke prvej :D

    OdpovědětVymazat
  6. můžu se zeptat kde jsi to tričko koupila? je to přítelova nejoblíbenější kapela a chci mu k vánocům udělat radost :)

    OdpovědětVymazat
  7. MissAnarchy: na masters prave :( nikde jinde jsem ho nevidela.

    OdpovědětVymazat