neděle 31. července 2011

Bon Jovi

Před rokem mě inspirovalo video od Audrey Kitching, kde stříhala trička přesně, jako tohle moje tričko s kapelou Bon Jovi. A od té doby rozstříhávám všechno co se dá. Fotky jsou focené jestě na chatě :).



17 komentářů:

  1. tieto trička som už videla. je to uuužasne!! asi si to aj ja urobím :)

    OdpovědětVymazat
  2. najs :))) takove s koralkama na konci jsem nosila jako decko ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, podobný mám ještě po mamce. Akorát těžko říct, co tam kdysi bylo za kapelu, je ošoupaný za ty léta..

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, Míšo, máte úžasný blog a ty hadříky, tomu říkám retro. :) Psala jsem Vám na mail, který máte uvedený v profilu, ale asi se ztratil ...

    OdpovědětVymazat
  5. Kač: Dobrý den, děkuji mockrát a moc se omlouvám, ale Váš mail jsem nedostala. :(

    OdpovědětVymazat
  6. A nezapadl do spamu? Zkusím to tedy znovu s českou příponou :)

    OdpovědětVymazat
  7. ááááá!!!
    tričko bon jovi!!! <3 <3 <3 to chciiii! :) supeer!!! ;)
    ale já ho mít, bála bych se si ho nějak upravovat, abych si ho nezničila :D

    OdpovědětVymazat