neděle 12. června 2011

Life is beautiful


 Fotky jsou focené z Jimi Hendrix revival a ze Sonisphere.
<3

17 komentářů:

  1. já to mám s kraťasama stejně , mám jich asi nejvíc :D
    ty fotky jsou mega !

    OdpovědětVymazat
  2. jojo kraťasy jsou nej :D a miluju černé oblečení! palec hore

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky, muselo být super. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prďácke fotky.. šortky sú super, máš v nich skvelú nohu!

    OdpovědětVymazat
  5. tie revivals museli byť skvelé!

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní fotky, já kraťasy moc nenosím.Vlastně mám teď jedny na sobě, ale to jsou jediné co mám a do společnosti se moc nehodí. Musím jít na nákupy! :D

    (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé fotky, hlavne tá posledná :D

    OdpovědětVymazat
  8. ty jsi totiž nejvíc nejlepší **

    OdpovědětVymazat
  9. nenos je míň, sluší ti nejvíc!!
    a vell je úžasná, hrozně ráda na ni koukám )))

    OdpovědětVymazat
  10. paráda! keď má nekdo úžasný hudboný vkus že ;-) a kratase noos aaaj fuuurt.. ja tiez nosim dokola stale sukne a neee..nedam ich dolu!!!

    OdpovědětVymazat
  11. nie, nemusíš ich nosiť menej, lebo ti veľmi pristanú! :)

    OdpovědětVymazat