neděle 15. května 2011

Cakebreak

Na Cakebreaku to bylo jako vždy skvělé. Má to tam úžasnou atmosféru. Viděla jsem plno skvělých hadříků. Ohromila mě tam jedna floral sukně, ale nebyla jsem si jistá, jestli ji koupit. Nakonec jsem ji nekoupila a teď toho lituju. No nevadí. Na sobě jsem měla Zeppelin tričko s novou floral vestičkou a kraťasy s vysokým pasem, které jsem koupila v Radotíně.


16 komentářů:

  1. aaaaaaa já chci do toho Radotína! prosím prosím! :D

    OdpovědětVymazat
  2. za to tričko maš u mňa velké plus :-*************************************************************************************

    OdpovědětVymazat
  3. já chci taky do opěvovanýho radotína:)
    a na cakebreak taky!!
    občas bych se hnedka přestěhovala do prahy!

    OdpovědětVymazat
  4. !!! to je nejlepší outfit. hrozně ti to slušelo.

    OdpovědětVymazat
  5. Vell: tak se jeste domluvime, psala Pavlina, ze by jsme mohly i do jinych sekacu treba. :)

    OdpovědětVymazat
  6. sekne ti to super vestiicka.. :)
    folowujeeeem.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásna! :-) a hen..to je ona! moja vestička.

    OdpovědětVymazat
  8. oukej, dej mi vědět na facebook ( nebo já ti dám vědět, když mi nedáš vědět, však uvidíš :D) kdy a kde

    OdpovědětVymazat