neděle 27. března 2011

27/03/2011


23 komentářů:

  1. AKá si rtam zlatučká a to čo stojí pri tebe má popiči topánky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. úplně super!! krásná, sluší ti to hrozně.

    OdpovědětVymazat
  3. Si zlatá to áno ale Miši ... telové silonky ? ako zlý sen.Boty sú H&M však ?

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou nejake weird leginy co jsem poridila a libi se mi.
    + boty mam od nejake slecny z cakebreaku

    OdpovědětVymazat
  5. To je fajn že sa ti páčia,ved ich nosíš ty.To bol len názor.

    OdpovědětVymazat
  6. Vsak se nic nedeje. Ja jsem rada za kazdy nazor.

    OdpovědětVymazat
  7. super!! Tvůj styl je přesně to, co se mi líbí nejvíc. Někdy mi to připadá, jako bys vypadla z 80. nebo počátku 90. let. Fakt se mi to hodně líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Tennessee - nejvetsi kompliment jaky jsem kdy dostala, dekuju nejvice !

    OdpovědětVymazat
  9. paci sa mi ten farebny vrsok :)

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Nemáš za co ;-) Hlavně co nejvíc takových fotek!

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi překrásná ! ty boty jsou megacky

    OdpovědětVymazat
  12. gorgeous! very beautiful colours... also in generell the outfit is great!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. !! máš skvelý svojský štýl ;)

    OdpovědětVymazat
  14. strašne ti to sekne, si prekrásna!! followujem blog :)

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Za to bych ti dala nejradsi 100 hypů

    http://tropicaponyclub.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat